E-mailcampagnes

Terwijl de allergrootste bedrijven zich een bijna onbeperkt marketingbudget kunnen veroorloven en alles op eigen kracht doen, hebben de meeste bedrijven hier niet de tijd en de middelen voor. Dat is waar Sales Data om de hoek komt kijken. Als u wilt dat uw bedrijf profiteert van een e-mailcampagne, vertrouw dan op onze speciaal gemaakte e-mailingsystemen en de kwaliteit van onze databases om een snelle en efficiënte oplossing te krijgen. Wij van Sales Data staan ​​klaar om u te voorzien van alle dingen die u nodig heeft, te beginnen met een e-mailontwerp tot marktanalyse.

 

Waar wordt e-mailing voor gebruikt? Waarom maakt e-mailing deel uit van de businessstrategie?

  • Uw bekendheid vergroten

  • Uw klantenregio’s verruimen

  • Prospecten identificeren

  • Contacten kwalificeren

  • Nieuwe klanten verwerven

  • Aanbiedingen, producten, acties, enz. testen

  • Nieuwe diensten/producten lanceren

  • De loyaliteit van uw kopers winnen

  • Uw klantenportefeuille beheren

  • Aanvullende producten aanbieden

  • Studies en enquêtes verrichten

De voordelen van interactieve direct marketing:

  • Onbegrensde segmentatiemogelijkheden

  • Geen vertegenwoordigers, verkopers of winkels

  • Integrale budgettaire kostenbeheersing, zonder verrassingen

  • Schaalbaarheid van de acties (van 100 tot 100.000 contacten)

  • Lage vaste kosten

  • Prospectiekosten gedeeld door 2 of 3

  • Snelle ontwikkeling en implementatie (max. enkele dagen)

  • Aanpasbaarheid en personalisatie van de boodschappen

  • Hoog omzettingspercentage

  • Soepelheid en sterke reactiviteit tijdens de campagnes

  • Meetbaarheid in reële tijd van de resultaten

scroll to top