Advies

Als u nog niet bekend bent met het concept e-mailmarketing en u niet weet waar u moet beginnen, Vertrouw dan op de professionals van Sales Data. Onze consultants zullen u stapsgewijs helpen met het opstellen van een gedetailleerd marketingplan, het bepalen van de marketing boodschap en het identificeren van de juiste doelgroep voor uw producten of diensten. We zullen ook de resultaten in de gaten houden en waar nodig de campagne aanpassen om ervoor te zorgen dat u de beste marketing resultaten krijgt.

 

U zoekt deskundigheid? Wij beheren uw e-mail campagnes over de hele lijn!

 

Benut onze grote kennis die we bij het uitvoeren van vele duizenden succesvolle campagnes hebben verworven. Onze consultants zullen u bij elke fase van een campagne adviseren om succes te garanderen. Wij belasten ons met alle aspecten ervan, van begin tot einde.

 

  • Bepaling van de strategie

  • Selectie van e-mailadressen

  • Aanmaak van boodschappen en media

  • Routing van e-mailcampagnes

  • Rapportering van e-mail campagnes

 

Bepaling van de strategie

 

De eerste fase is gericht op het in detailen bepalen van uw behoeften en verwachtingen, zowel strategisch als operationeel, kwalitatief als kwantitatief. Vervolgens worden de doelgroepen geselecteerd met het oog op een optimale rekrutering van mogelijke partners. De juiste identificatie van doelstellingen betekent een strategie die al voor 50% geslaagd is.

Selectie van e-mailadressen

 

Een nauwkeurige bepaling van de doelgroep dient uitgevoerd te worden op basis van de activiteitssector, de rechtsvorm, de geografische zone, de bedrijfsnaam, het personeelsbestand en de omzet, ... Op deze manier kunnen wij u bestanden aanbieden die het meest aan uw behoeften voldoen.

Concept van berichten en support

 

U kunt uw berichten verzenden in diverse formaten: tekst, HTML, rich media. Met of zonder personalisatie van de boodschappen (naam, inhoud, ...).
Uw boodschap moet aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk zijn. Onze grafici kunnen de eenvoudigste of meest complexe boodschappen voor u ontwerpen. Bekijk enkele ontwerpvoorbeelden.

Routing van e-mailcampagnes

 

Kies het moment van verzending en contacteer tot 200.000 prospecten binnen het uur dankzij onze krachtige routingplatforms.
Vóór de start van de campagne wordt een zorgvuldige planning opgesteld, die rekening houdt met de verschillende termijnen (voorbereiding van de campagne, tests, verzending, beheer van de returns, enz.) en met de kalender (schoolvakanties, feestdagen, enz.).

Rapportering van e-mail campagnes

 

Het is belangrijk om de resultaten van een campagne te meten. We verschaffen u een beveiligde toegang, zodat u de evolutie van uw campagne in reële tijd kunt volgen. Dankzij de meegeleverde statistieken bent u in staat de resultaten van uw campagne te meten.

scroll to top