B2C databases

E-mail campagne is een van de meest persoonlijke en directe vormen van reclame. Echter, vanwege vele wetgevingen omtrent het gebruik van persoonlijke contactgegevens, het zelf starten van een e-mailcampagne kan daardoor erg ingewikkeld lijken. Gelukkig kunnen wij u daarmee helpen. Onze 20 jaar ervaring in het genereren van leads, heeft er toe geleid dat wij een uitgebreide hoeveelheid persoonlijke contactgegevens hebben verzameld. Wij kunnen u garanderen dat alle individuen in onze databases hebben ingestemd met e-mail marketing berichten te ontvangen, bovendien zijn ze geneigd om producten en diensten online te bestellen.

 

55.585.817 EXCLUSIVE B2C

 

Onze databestand bestaat uit meer dan 55.585.817 exclusieve opt-in adressen. Geheel nieuw op de markt.

Nu beschikbaar voor:

  • FRANKRIJK 14.832.004
  • BELGIE: 1.116.027
  • VK: 17.026.774
  • CANADA: 833.447
  • VS: 19.524.021
  • BRAZILIE 5.012.993

OPT-IN Adressen: afkomt, LP, datum en tijd.

Structuur: Voornaam, Achternaam, Adres, Stad, Provincie, Postcode, E-mail, Telefoonnummer, geslacht, geboortedatum en interesse

Ze worden dagelijks verzameld via overeenkomsten met vele tientallen portals, adresboeken en netwerken van uiteenlopende omvang. Dikwijls jong maar altijd dynamisch zijn deze partners actief in de meest diverse gebieden: verkoop op afstand, vrije tijd, pers, vastgoed, financiën, natuur, ...

Hierin schuilt onze kracht: de interessegebieden in deze gemeenschappen zijn doeltreffend! Dit zijn geen vage verklaringen, maar signalen van echte interesse. Na het kwalificeren, normaliseren en uniform maken van de adressen, worden ze gevalideerd en verschillende keren getest vooraleer ze in de centrale database geïntegreerd worden. Met dank aan onze database van hoge kwaliteit bent u de eigenaar van oneindig veel segmentatie mogelijkheden. U bepaalt de campagne doelstellingen, wij leveren u daarop de best aansluitende database. Precies zoals u het wilt. Onze kwaliteitsstandaard is erg hoog, alle adressen zijn verzameld via opt-in. Daarnaast worden de adressen nooit meer dan twee keer per maand gebruikt dit vanwege reactiviteit

 

Relevante segmentatie is de sleutel naar succes

 

Zonder kwalitatieve prospectiebestanden hebt u geen kans op succes! Door de hoge mate van kwalificatie van onze bestanden zijn de segmentatiemogelijkheden van klanten bijna onbeperkt. Bepaal uw campagnedoelstellingen en wij creëren samen met u het adressenbestand dat het beste aan uw behoeften voldoet.

 

  • SOCIO-DEMOGRAFISCHE VERDELING

  • VERDELING PER INTERESSEGEBIEDEN

  • GEDRAGSVERDELING

 

SOCIO-DEMOGRAFISCHE VERDELING

De 7 basiscriteria:

  • geslacht,
  • leeftijdscategorie,
  • adres,
  • burgerlijke staat,
  • beroep,
  • socio-professionele categorie,
  • inkomen - CPS

VERDELING PER INTERESSEGEBIEDEN

Ruim 57 wezenlijke interessegebieden die zo goed mogelijk bij uw behoeften aansluiten: amusement, auto’s, beurs, binnenhuisinrichting, boeken, brocante, business, confectie, cosmetica, dieren, doe-het-zelf, economie, erotiek, esoterie, film, financiën, foto-audio-video, games, gastronomie, geschenken, geschiedenis, gezin, gezondheid, huishoudartikelen, informatica, kinderen, kleding, kunst en cultuur, lichaamsverzorging, mode, muziek, natuur, pers, reizen, sport, telefoon en telecommunicatie, tijdschriften, tuinieren, TV, vastgoed, verzekeringen, voeding, vrije tijd, weddenschappen, wijn, winkelen ...

GEDRAGSVERDELING

Samen onze specialisten kunt u uw selectie verder verfijnen op basis van het werkelijke gedrag van de beoogde internetgebruikers: reactie op bepaalde soorten campagnes (openen, doorklikken, converteren), aankoopgedrag (proefaanbod, aankoop, abonnement), enz.

B2C CAMPAGNE VOORBEELDEN:

Voor een verzekeraar, huishouden ouder dan 50 jaar, zonder kinderen, liefhebbers van reizen en theater, regio Elzas-Lotharingen (Frankrijk), reeds kopers van on-line diensten en goederen.

Voor een reisbureau, jonge vrouwen onder de 30 jaar, single, wonend in steden met meer dan 100.000 inwoners, klanten van telecom oplossingen, met interesse voor promotionele aanbiedingen.

Voor een befaamd restaurant, kaderleden, leiders en vrije beroepen, wonend in grote steden, liefhebbers van fijne keuken en klassewijnen.

Voor een wagenimporteur, families van minstens 4 personen, familiehoofd tussen de 35 en 45 jaar oud, eigenaars van hun woning, regio Zuid-West Frankrijk.

 

TRACEERBAARHEID EN RAPPORTERING

 

Als e-mailmarketingklant ontvangt u een gedetailleerd verslag van de campagnes:

  • AANTAL VERZONDEN BERICHTEN,
  •  LEESGRAAD,
  •  CONVERSIEGRAAD.
scroll to top